Upoznajmo se(be)

Cilj radionica je da dijete postane svjesno vlastitih emocija, upozna načine adekvatnog reagiranja na njih te da ih nauči prepoznavati i imenovati kod drugih. Radionice su namjenjene djeci (vrtićke i osnovnoškolske dobi) kako bi osnažila svoju emocionalnu inteligenciju koja im je važna za upoznavanje samog sebe jer time mogu najlakše iskoristiti svoje potencijale i poboljšati kvalitetu života.
Na radionicama dijete:
-uči o sebi i svijetu u kojem se nalazi (stvara pozitivnu sliku o sebi i drugima)
-uči o emocijama (prepoznavanju, imenovanju, adekvatnom reagiranju na njih)
-uči tehnike za lakše nošenje s emocijama
-jača psihološku otpornost
-razvija samomotivaciju za odgovoran odnos prema sebi i svojim obvezama
-jača empatiju i samoprocjenu
TEME:
Ovo sam ja, a tko si ti?
(upoznavanje, dogovor o radu, postavljanje pravila, upoznavanje emocija)
Napad gospodina Strahića
(Strah – usvojiti prepoznavanje osjećaja straha i poticati suočavanje sa strahovima)
Sreća je u meni
(Sreća – prepoznati osjećaj sreće i iskustva koja nas čine sretnima te poticati izražavanje osjećaja sreće)
U redu je biti ljut
(Ljutnja – naučiti prepoznati osjećaj ljutnje i poticati primjereno izražavanje osjećaja ljutnje)
Zagrlimo tugu
(Tuga – naučiti prepoznati osjećaj tuge i iskustva koja nas čine takvima te poticati konstruktivno nošenje s tugom)
Kako sam danas?
Procjena – osvijestiti sličnosti i razlike među članovima u grupi i poticati međusobno prihvaćanje i razvoj grupnog zajedništva.
djeca (od 4 – 7 godina): 17h – 18.00h
djeca (od 7 – 12 godina): 18.30 – 19.30h
Radionice se održavaju jednom tjedno (srijeda) u trajanju od 60min.
Cijena cijelog programa: 1200kn
Rana prijava (do 1. 10. 2020.) 1050kn.
Plativo u 3 rate (400 kn mjesečno, odnosno 350kn za rane prijave)
Cijena uključuje:
-10 radionica
-stručne voditeljice
-individualni pristup svakom djetetu
-promatranje i bilježenje dječjeg napretka
-besplatne konzultacije za roditelje (2x)
-materijale i rekvizite
-osvježenje tijekom radionica
-osnažujući završni poklon
Maksimalan broj djece po skupini: 6.
Voditeljice u radu koriste znanja i vještine iz psihoterapijskog pravca (transakcijska analiza) i terapije igrom te imaju višegodišnjeg radnog iskustva u radu s djecom.